יום רביעי, 25 בספטמבר 2013

אייקון אופנה


אתמול היה הלילה האחרון של פסטיבל המד"ב והפנטזיה אייקון. לא שרצתי שם יומם ולילה, כמו כמה מחבריי, כי אצלנו עובדים בחול המועד (ימים מקוצרים, אבל עובדים) אבל בערב הנעילה היו אירועים אליהם נרשמתי ורציתי לפגוש את החברה. לרגל המאורע, לבשתי את השמלה החדשה החמודה שלי עם הפפיון מאחורה (למה לא צילמנו אותו, אלוהים יודע) ואפילו עישנתי קלות את העינים. מיותר לציין שבלטתי כמו שבלוג בשטח בו כולם לבושים כמו למחנה קיץ בצופים מחד וכמו קת'ולו וגנדאלף מאידך. שוין! שרונה נשארת שרונה גם כשהיא מוקפת גיקים. הויכוח, אגב, אם אני גיקית או לא נמשך עם חבריי כבר שנים וככל הנראה ימשך בלי תוצאות עד יומי האחרון.

איפור
עפרון עינים חום של ספורה (סט הלו קיטי)
מסקרה - YSL Babydoll Mascara
קונסילר - וישי-דרמבלנד Corrective Foundation בגוון אופל
סומק - תערובת של שני הגוונים הבהירים מ-Stila Convertible Colour Trios


השמלה בטנונית מעט, אבל למי אכפת. הבד שלה כל כך רך ונעים וקליל ויש לה ביטנה נוחה מכותנה ופפיון מאחורה (כאמור לעיל). שמחתי לראות שגם אודרי, חביבת השבלוג, לובשת אותה. אם אני לובשת מה שאודרי לובשת, מצבי טוב (שלא לדבר על כמה מצבה טוב שהיא מתלבשת כמוני).


אני לובשת
שמלה ממוד קלות'
עגילים מחנות מוזיאון ה-V&A
נעלים מפריימרק
תיק מסכת גז קטן מאנתרופולוג'י 


רק באייקון סופרים מוערכים עושים לך פוטובום. איזה עולם! איזה עולם!


בין לבין השתתפתי באירוע ספיד דייטינג גיקים שהיה מגוחך להפליא (בעיקר לנוכח העובדה שיכולתי להיות האמא של חצי מהשתתפים) במהלכו ציירתי את יצירת המופת הבאה.


בקיצור היה ערב מהנה בו באתי לחבק ויצאתי מחובקת. הבעיה היחידה היא שרצועת הכתף של התיק האהוב שלי נתלשה במהלכו, מה שצער אותי מאד. האיש היחיד שאני מכירה שמתקן הדברים כאלה נמצא בהרצליה, אז אם מי מכם מכיר אחד בתל אביב, אנא יגיב ויודיעני!

תודה לחמוטל ילין על הצילומים

3 תגובות:

  1. השמלה מאוד מאוד יפה. דווקא עברתי ליד הסינמטק כמה פעמים בימים האחרונים וראיתי טיפוסים הרבה יותר בולטים לעין ממך.

    השבמחק
  2. כל כך יפה לך חיוך! :)
    (וגם השמלה והאיפור וזה)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים