יום שלישי, 3 בספטמבר 2013

מקבץ מלבושים


כבר שבוע כמעט שלא היו לנו רשומות מה לבשתי, אז הנה כמה תלבושות - אחת ליום חופש, אחת למסיבונת ואחת לעבודה ושיעור שניתן ללמוד ממנה.

תלבושת ראשונה - ליום חופש
טוניקה של אלמביקה
קומבניזון של DNY
מכנסוני משי פרחוניים מאסוס
סניקרז של נייקי
שרשרת של N2 ומאנוש


תלבושת למסיבונת
שמלה ממוד קלות' (שהיתה ענקית עליי והוקטנה ככל האפשר בידי התופרת)
כפכפים של ג'ייסון וו למליסה
עגילים של N2


ועכשיו, לפינה הפופולארית ביציות מפלדה. עד לפני שבוע לא היתה לי בבית מראת גוף, אלא רק מראות מהמותן ומעלה. כתוצאה מכך הגעתי לעבודה מרוצה ושמחה עם התלבושת הבאה ורק אחרי שקרן צילמה אותי הבנתי שהיא מהפחות מחמיאות שלבשתי הרבה זמן. החלטתי להעלות את התמונה למרות שאני נראית זוועה כדי לנתח את הטעויות שלי קבל עם ובלוגה ומיהרתי לקנות מראת גוף באיקאה. יאק.

אני לובשת
חולצה של דינה גלאס מרזילי
מכנסים מאסוס
עגילים מרזילי
סנדלים משופרא


הבעיה המרכזית היא שאני נראית כמו חבית נחמדה שהדביקו לה רגלים ממנקי מקטרות. הבטן בולטת נורא והחולצה לא מחמיאה. אני חושבת שהחולצה כשלעצמה יפה, אבל לא עם המכנסים האלה. המכנסים קצרים ורחבים והחולצה גם היא קצרה ומרחיבה. אם היה לחולצה מחשוף עמוק יותר או שהצבע שלה היה רחוק יותר מזה של המכנסים, זה עשוי היה לעבוד, אבל השילוב בין החולצה למכנסים פשוט לא עובד.

ובכן מה למדנו היום?
  1. ששבלוגרים עושים טעויות
  2. שחייבים מראת גוף בבית
  3. שיש לי גיטרה במשרד (המנכל נותן שיעורים כשיש לו זמן)
ועם המידע הזה אשלח אתכם לדרככם. שתהיו בריאים, אל תשכחו להרשם להגרלה וכמעט שנה טובה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים