יום שבת, 14 בספטמבר 2013

נמאס לי אההההה


החלטתי לשתף אתכם בדילמה שיש לי בשבועות האחרונים. לא שאני נוהגת לעשות מה שאומרים לי, אבל אני אוהבת לשמוע דעות לכאן ולכאן שלא נמצאות בתוך הראש שלי, אז הנה הדילמה קצר ולעניין: האם לחזור להסתפר קצר כמו שהסתפרתי לפני עשר שנים?


נקודות נגד
  • הייתי רזה בעשרים ומשהו קילו אז. סנטר כפול ושיער קצר הם שילוב מכוער.
  • אני מפחדת שיחשבו שאני לסבית גברית (ואני לא לסבית ולא גברית) עיינו ערך אני לא לסבית אני סתם שמנה.
  • כשנמאס מהתספורת הקצרה צריך להעביר שנתיים בתספורות ביניים מענות.
  • אני אוהבת לעשות תסרוקות ועם שיער קצר זה מוגבל מאד.
  • שיער קצר דורש הרבה חומרים לעיצוב.
  • אני בת 37 ולא בת 27.
נקודות בעד
  • השיער לא מסתדר לי בתקופה האחרונה. הוא מקורזל ועייף ואני צובעת אותו כל חודש כדי שלא יראו את שיער השיבה שיש לי מקדימה מה שמשמיד אותו על בסיס קבוע.
  • אני הולכת עם שיער אסוף 99% מהזמן. מה ההבדל מבחינת החמאה לפנים בין שיער אסוף לקצר?
  • אני אוהבת לעשות תסרוקות אבל כולנו יודעים שכמעט אף פעם אני לא עושה את זה.
  • חם לי.
  • אמא תמיד התחננה שאחזור להסתפר כמו אז בטענה שזה הכי יפה לי (למרות שהיא היתה מטורפת על השיער הורוד פוקסיה שהיה לי אז, מה שבטח השפיע עליה).
  • אם אני מתביישת לקצר את השיער כי אני שמנה אני יכולה לסגור את השבלוג כבר עכשיו.
  • ויש גם את זה.
בקיצור, אני לא יודעת מה לעשות אם בכלל. יש לכם דיעה לכאן או לכאן? אנא פרטו אותה פה. 

19 תגובות:

  1. אני בעד שיער קצר. לפני בערך שנה וחצי הסתפרתי בהחלטה אימפולסיבית ואני לא מתחרטת לדקה...
    אני גבוהה ולא דקיקה, ומתלבשת לא "נשי" במיוחד, אז גם לי לפעמים יש את הפחד הזה להיראות כמו לסבית בוצ'ית, אבל המחמאות שאני מקבלת על בסיס יומי הופכות את העניין לכדאי.
    בעיניי, הרבה יותר יפה לך עם שיער קצר. וכל עוד לא תגלחי את כולו (כמו שלפעמים בא לי לעשות בימים חמים במיוחד) הסנטרים לא יפריעו לך :)

    השבמחק
  2. איזו יפה התמונה הזאת.
    אני אומרת: או ארוך כמו שהוא עכשיו, או קצר ופוקסיה. כי אם כבר אז עד הסוף.
    (כן אסתייג ואומר שבתמונה שפרסמת את מצולמת באור מאוד צהוב, והשיער לא נראה באמת פוקסיה אלא אדמדם...)
    (כן אסתייג #2 ואתוודה שאישית כל חיי יש לי שיער ארוך+ צבע טבעי, אז אולי אלו פנטזיות סודיות של שמרנית שיוצאות פה החוצה...)
    סוף החפירה :-)

    השבמחק
  3. א. תספורת טובה היא תספורת טובה ולא משנה על איזה ראש (או גוף) היא מונחת.
    ב. תספורת טובה יכולה גם 'ליצור' פנים צרות יותר ולתת להן מסגרת הולמת שתשנה אותן כליל.
    ג. אם תהיה לך תספורת של לסבית יחשבו שאת לסבית, אם לא, אז לא.
    ד. שיער קצר ומסופר נראה הרבה יותר טוב משיער ארוך ומוזנח - ואסוף כי הוא מוזנח.
    ה. אם יש לך תספורת טובה לא צריך להשתמש בהרבה חומרי עיצוב כדי לעצב אותה.
    ו. שימי לב שרשימת הבעד שלך ארוכה יותר מרשימת הנגד.
    ז. יש לי ספרית מופלאה וזולה. היא קצת חופרת אבל זה שווה את זה. התספורות שלה מחזיקות מעל חצי שנה.

    השבמחק
  4. לדעתי שיער אסוף מחמיא הרבה פחות מקצר.
    בעיני כל עוד לשיער הקצר יהיה נפח זה יראה מצוין. מה שחשוב זה לשמור על נפח סביב הפנים ופחות האורך... אבל זו רק דעתי

    השבמחק
  5. לדעתי אם מדובר באוך פחות או יותר כמו בתמונה ששמת, ויש שיער שנותן מסגרת לפנים בצדדים, זה יכול להיות אחלה.
    תלכי לספר/ית טוב/ה שידעו להתאים את התספורת למבנה הפנים הנוכחי שלך, סנטרים והכל. זה יהיה הכי נכון כדי להיות מרוצה מהתוצאה. אולי זה לא יהיה בדיוק כמו לפני כך וכך שנים, אבל העיקר שיהיה לך יפה ונוח לתחזוקה בהווה :-)

    השבמחק
  6. אני רק הצעה:
    קני לך ספריי לצביעת שורשים בסופרפארם והשפריצי בין צביעה לצביעה. זה בהחלט מפחית את אפקט ההזנחה.

    ואני אישית בעד שער ארוך - מינימום קארה - לרוב הנשים. אבל אני שמרנית.

    השבמחק
  7. השתמשת פעם בספריי כזה? כי שמעתי עליו רק דברים רעים.

    השבמחק
  8. גם אני בעד קצר. שיער ארוך באמת יפה, אבל שיער קצר יותר יפה ומחמיא לדעתי מקוקו סתמי.
    זה נכון שזו צריכה להיות תספורת "נכונה" כי זה עלול לא להחמיא, אבל אם הולכים לספר/ית שמבינים עניין אז יהיה בסדר.

    ואת מה זה לא נראית 37!

    בהצלחה עם מה שתחליטי :)

    השבמחק
  9. גם אני בעד קצר, עם כל הטיפים שנתנו לך בתגובות הקודמות לגבי הנפח.
    התמונה הזו מעלפת.
    אני משתמשת במקלון לצביעת שורשים, שהזמנתי באינטרנט. אם תרצי את הפרטים אחפש לך.
    זה לא במקום לצבוע, אבל זה יכול להאריך לי את זמן הצביעה בשבוע בערך (במקום כל שבועיים, לכל שלושה-שלושה וחצי שבועות).

    השבמחק
  10. אני חושבת שאת לא חושבת ככה, אבל בכ"ז היה לי חשוב לומר, שיש הרבה לסביות שנראות בכל מיני דרכים.. וגם אם נניח שיש מראה "לסבי" אני לא חושבת שזה רע להראות לסבית או בוצ'ה (מניסיון..). בכל מקרה, בעניין העניין- אני חושבת ששיער קצר זה יפה, וזה גדל.. ובטח עדיפה תספורת קצרה על פני אסוף כל הזמן! אולי את לא בת 27, אבל איך אומרים.. אנחנו לא נהיות צעירות יותר :) אז מה, לחכות לגיל 47?.. אם זה משהו שאת רוצה, והוא בר השגה והכל, אז למה לא? זה רק שיער. ונראה לי שזה יהיה יפהפה. וגם עם שיער קצר אפשר לעשות תסרוקות (שלא לומר שהשימוש בסיכות ובאביזרים שונים רק גובר כשהשיער קצר).

    השבמחק
  11. קצר. קצר. קצר.
    ארוך זה משעמם ותמיד אסוף.
    קצר אפשר לגוון עם סיכות, שבילים וכ"ו.
    קצר איכשהו תמיד עושה אותך יותר צעירה. ומגניבה....
    בדיוק מתאים לעונה שלא צריך לאסוף.
    אם ימאס לך - זה יגדל בסוף!
    גם לי יש סנטרים וקצר ותמיד אני מקבלת מחמאות על הקצר.
    קיצר - קצר!

    השבמחק
  12. אני בעד תספורת בדיוק כמו בתמונה - לא מילימטר קצר יותר ועם אותו הנפח. ובלי ורוד פוקסיה - זה הכי ישרוף לך את השיער.

    השבמחק
  13. התסרוקת ההיא מאוד יפה לך, גם הצבע. אבל לבחור קצר לא מחייב אותך לחזור לאותו דבר - ההיפך. תבחרי משהו חדש, משהו שעוד לא עשית. הרפתקאת שיער.

    אחרי שהות ארוכה בשני הקצוות (הא הא), אני יכולה להגיד שבעיני שיער קצר הרבה יותר קל לסידור. נכון, זה דורש חומרים, אבל הם יכולים להיות עדינים למדי ועדיין ליצור מראה פי אלף יותר מוצלח משיער ארוך שלא הסתדר בבוקר. מקסימום שמים את הראש מתחת לכיור ומתחילים מחדש, זה לוקח חמש דקות (אני כרגע עם שיער קצר ותספורת שעשיתי בעצמי, ואין לתאר את השחרור וההנאה שאני שואבת מכל העניין!).

    בקיצור, אם זה לא היה ברור, אני בעד קצר. וגם בעד ספר/ית שמבינים עניין.

    השבמחק
  14. אני קוראת את כל התגובות, רק חשוב לי להבהיר דבר אחד (למרות שנדמה לי שכבר דשתי בנושא פעם) - לסביות זה סבבה ולהראות כמו לסבית בוצ'ית זה סבבה. הבעיה היא שאני לא לסבית ולא בוצ'ית ואני לא רוצה להראות כמו משהו שאני לא.

    שנאמר "כמה מהחברות הכי טובות שלי הן וגו'" :)

    השבמחק
  15. שרונה, אני משתמשת בספריי לשורשים והוא סבבה. השורשים שלי גדלים מאד מהר ומאד בהיר, ושבוע אחרי הצביעה אני כבר נראית שחורדינית בהפוך. הספריי ממש מציל אותי.

    השבמחק
  16. אם את מודאגת מיצירת רושם שגוי של מישהי שאת לא, שני פיתרונות: לבוש ואיפור. מאחר שמבחינת האחד את מסודרת לחלוטין ואת השני את שוטמת ברמות, בואי נתרכז בו: אפילו טיפת איפור עיניים וסומק תיצור מראה מטופח, צעיר, נשי וחמוד לגמרי! בהצלחה:-)

    השבמחק
  17. כנראה שאני יוצאת דופן בדעתי,
    אבל אני בעד הארוך..
    קשה לי אפילו להסביר למה, יש תספורות קצרות ממש מגניבות ויש בחורות שנראות בהן מעולה, אבל אני אישית תמיד הייתי בחורה של שיער ארוך..

    השבמחק
  18. עברתי על תמונות מהשבועות האחרונים בבלוג, ובכולן את עם שיער אסוף ולא מחמיא. האיסוף לא מחמיא לשיער שלך, לא לפנים שלך, בקיצור, לא מחמיא.

    בעיני דווקא לנשים בעלות נפח כדאי שיער בעל נפח, ושיער אסוף הוא ההפך מזה. זאת כמובן תחת ההנחה שיש לך זמן להתעסק בשיער כי שיער קצר דורש התעסקות.

    אני שנים מקצרת ומאריכה (אבל אף פעם לא הייתי עם קצוץ), ועכשיו אני אחרי שעליתי 10 קילו, ועם ספר שלא כל כך שש לספר אותי קצר (ויש לי שיער נורא בעייתי ומרדן ואני מפחדת ללכת לספר אחר) ואני באמת חושבת לפעמים ששיער קצר דווקא יוריד ממני כמה קילוגרמים. בימים אחרים אני דווקא מבסוטה שהוא סוף סוף ארוך, אז לא יודעת.

    ולגבי לסבית בוצ'ה- אני בספק אם תיראי כמו לסבית או בוצ'ה. אולי אם תעברי ללבוש סרבלי עבודה בלבד, וגם אז אני לא בטוחה.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים