יום שבת, 30 בנובמבר 2013

תקציר אירועי הסופשבוע בסימן חנוכה


השבוע עבדתי קשה גם בעבודתי הרגילה וגם על המכירה שהיתה ביום שישי, כך שכעת אני מותשת דלוקס. אבל תמונה של סופגניה שווה אלף קלוריות ולכן חשבתי שאעלה כמה תמונות על עלילותי השבוע טרם גשתי להכין ארוחת ערב.

זו התמונה היחידה שצילמתי במכירה לפני שהתחילו להגיע אנשים. לתומי חשבתי שאוכל לצלם תוך כדי, אבל לא היה לי זמן לנשום. זו, אם כן, היתה פינת האמנות.


לכבוד המכירה ענדתי את השרשרת מלאכת היד הזו, שהזמנתי מחו"ל לפני חודשים ואבדה בדואר וצצה אתמול בסניף המקומי שבועות אחרי שכבר קיבלתי את כספי בחזרה מהשולחת.

צילום רחלי זוסימן

את התמונה היחידה שצולמה במכשיר הסלולרי שלי צילמה אודליה בזמן שאני ושאר המוכרות ניצלנו הפסקה של חצי שעה בהגעת הקונות בצהרים כדי לטרוף חטיפי פיתה וחומוס טעימים שקיבלנו מהיח"צ של שטראוס ולמשחק מהיר ותמוה של שבצנא (גופותיים? קברים? תתקררנה? ואט דה פאק??). הפעמון הציל אותנו שניה לפני שהמשחק הדרדר למקום ממנו כבר אין חזרה.


אבל גם אחרי שכולם הלכו ונותרתי עם רגלים למעלה והמון קולבים, לא יכולתי לנוח לאורך זמן שכן הרמת סופגניות חגיגית חיכתה לי אצל הדודה והדוד. בשובנו הביתה נפלתי על המיטה ושם נחרתי עד שבת בצהרים.


היום הלכתי להתחמם קצת בשמש ולחפש דברים מעניינים בשוק האקססוריז במתחם התחנה. לא מצאתי שום דבר מענין יותר מדי, פרט למגפונים יפהפים עם עקבים שהיו הורגים אותי ולכן השארתי בבגרות לא אופינית אצל המוכרת. כדי להעסיק את עצמי, מדדתי מסגרות משקפים ורודות זולות.


חנוכה הוא החג החביב עליי מאז יצאתי מבית הורי לפני יותר מ-15 שנים. מאחר ואצלנו בבית לא הדליקו חנוכיה (אלא אם כן הייתי עושה הצגה שלמה של עצבים ובכי שהביאה את אמא לנכונות לעשות הכל כדי לסתום לי את הפה לכמה דקות) הדלקת חנוכיה מסמלת עבורי שאני בעלת הארמון בבית שלי. זאת החנוכיה שלי בעשר השנים האחרונות לכל הפחות ואני אוהבת אותה למרות ובגלל שהיא טפשית.





ולסיום הרשומה המבולבלת הזו (אני רעבה עיפה ורעבה) - מה לבשתי השבוע קצר והופה סלמון, פסטה וכרוב ניצנים.


אני לובשת 
חולצה מנקסט
ג'ינס של טליה 
מוקסינים מפריימארק
עגילים של N2

שיהיה לכולכם שבוע נעים וחג שמח, תודה לעל מי שבאה למכירה שלנו ואל תשכחו לנצל את ההטבה ביאמי לפני שפג תוקפה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים