יום ראשון, 22 בדצמבר 2013

תוצאות ציד הקרדיגנים הגדול ונספחים


התזכרו, קוראים חתיכים, איך לפני מספר ימים התייעצתי אתכם בדף הפייסבוק של השבליג בנוגע לקרדיגנים ומחסור בהם? זה מה שכתבתי:
אני מחפשת פולובר\אפודה\וסט\קרדיגן ללא שרוולים מצמר. הייתי בגאפ, זארה, רנואר, קסטרו, H&M, פוראבר בלה בלה בלה ועוד כמה חנויות ואני לא מוצאת כלום.

1. דה פאק? קר לי!
2. איפה יש?
בעקבות המלצותיכם חזרתי לסיבוב שני בקניון רמת אביב, שם מצאתי גם מצאתי אי אלו אלטרנטיבות צמריות, והנה הן לפניכם בצירוף עוד כמה דברים חדשים ונחמדים שאגרתי בטובי לצרכי תשוויץ.

ראשית, חזרתי לזארה והפעם לסניף הטוב של קניון רמת אביב. הפעם מצאתי את הקרדיגן הזה, שטוענים שהוא שחור אבל נראה לי כחול. הוא חם ונעים וגדול ועוטף וטוב. יצירת המופת שתלויה עליו היא שרשרת שקניתי בדורית שדה. מדובר בשרשרת מעור שעליה מודפסות שרשראות בזהב. אפילו גברים אמרו לי שהיא נהדרת, גברים!


קרדיגן שני, הידוע בכינויו סוף הזיכוי ברזילי, נוטה לכיוון הפרקטי מבלי להעיק. הוא פרקטי בגלל צבעו שמתאים כמעט לכל בגד, אבל לא מעיק בגלל הגב החתוך שלו. בנוסף הוא רך רך ונעים.


סריג (אחת המילות השנואות עלי בשפה העברית) של טליה, בו חשקתי מזמן והיה חסר במידתי. צבעו שמנת, יש עליו נקודות זהובות והוא רך נשי ומתוק.


בגד שאין לי מילה עבורו כי הוא לא שמלה ולא חולצאית, אבל הוא קיים ויש תמונה שמוכיחה את זה. הוא רך רך רך ותכלכל ומאיה טוענת שהוא נראה כמו פיג'מה אבל מאיה לובשת רק סטימפאנק שחור או גג אפור, אז מה היא מבינה פחח. קניתי את זה במכירת חיסול קיץ של דנה אשכנזי ואני מתכננת ללבוש אותו בשכבות, כפי שבודאי תראו בקרוב.


אגב חיסולים - לאחרונה עשיתי לי הרגל לקנות באזור החיסולים של אלביקה, כאילו זו חנות בפני עצמה. בכל חנות של אלמביקה יש איזור הנחות שנע בין 40-70 אחוזי הנחה על עונות קודמות ופריטים בודדים ואם מחטטים בו מוצאים כמעט תמיד אוצרות, כמו השמלה הזו ב-70% עם כיסים חמודים ונקודות שחבל על הזמן. אני ממליצה בחום לבדוק את הנושא, אם אתם חובבי אלמביקה שלא מעוניינים להוציא 600₪ על חולצה.


ולסיום, בושם שמאיה הביאה לי מארצות הברית של אמריקה, כי לא ניתן עדין לרכשו בישראל. החדש של אסתי לאודר, שזכה במגוון פרסים במגוון מגזינים וכולם כותבים עליו כל הזמן והחלטתי שכדאי לנסות כי הוא מתואר כעצי ואני אוהבת בשמים שהם על גבול האפטרשייב, עם ריח יבש ומורכב.

בפעם הראשונה ששמתי אותו חשבתי שנפלתי, אבל מסתבר שהוא מתפתח לאורך זמן. בהתחלה יש ריח פרחוני מתקתק משהו שהוא כמעט אבל לא יותר מדי יותר מדי לטעמי. אחרי כחצי שעה, הוא מתעדן לריח יבש יותר, עצי מתובל ונשי בלי להיות מעיק ופשוט משובח. אז נכון, הריח לא מחזיק שעות ארוכות, אבל הוא דוהה לתוך ניחוח נפלא כל כך שמרחף מעלי כמו עננה קטנה של וואו כמה קשה לכתוב על בושם אבל איזה כיף למצוא אחד שאני אוהבת.


ועכשיו חברים, זמן לעבוד לפרנסתנו. שבוע טוב לכולם, שתריחו טוב ותתלבשו חם.


תגובה 1:

  1. הקרדיגן הראשון מאד לטעמי, במיוחד עם השרשר המיוחד.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים