יום חמישי, 9 בינואר 2014

ניצחנו!!!!!


אחרי הראיונות לעתונות לטלויזיה ולרדיו, ואחרי שהכרזתי שבכוונתי לתבוע את ג'יי סי דקו (החברה שעומדת מאחורי הקמפיין) ואת ענבר מרחב ניסן G (חברת הפרסום שעיצבה את הכרזה עליה כתוב "יא דאבה" שתלויה קרוב לבית שלי), ראיתי עכשיו את המבזק הבא בויינט:


אני כל כך גאה בנו, הציבור שלא הסכים לשתוק מול עוולה נוראית זו. אני גאה ששנלחמנו, וצרחנו, וזעקנו, ובכינו (כמה דמעות שאני הזלתי במהלך היומיים האחרונים. דמעות צורבות של עלבון וזעם. וכמה מכתבים קיבלתי מקוראים שבכו כמוני), וצילמנו, ולא ויתרנו ודרשנו שהקמפיין המתועב הזה ירד לפני שעוד נפש של ילד (או מבוגר שמן) תפגע.

אני גאה שנלחמנו על הצדק ושניצחנו. מתי בפעם האחרונה יצאתם למאבק ציבורי על הצדק וניצחתם?

אני גאה שילדים ומבוגרים שמנים מבינים עכשיו את המסר - 

שמנים אינם חולים
שמנים ראויים לאהבה
שמנים אינם שונים מאחרים
שמנים אינם חלשים
שמנים אינם מכוערים
שמנים אינם מצחיקים
שמנים אינם אשמים או רעים
שמנים אינם עצובים 

שמנים אינם שום דבר שהם לא רוצים או בוחרים להיות.
שמנים הם בני אדם ומשקלם הוא עניינם הפרטי.
לאף אחד אין את הזכות לשפוט את רעיו.
שמנים זכאים לחיות את חייהם בפרטיות ובשקט.

שמנים יכולים להיות יפים
בריאים
חזקים
מובילי דיעה
מנהיגים
נערצים
וכל דבר אחר שהם בוחרים להיות.

אני גאה על שילדים שנפגעו מהכרזות האלה קיבלו שיעור ראשון במעלה באזרחות.

אני גאה על כך שהשגנו את ההישג הזה ללא אלימות או וונדליזם אלא בדרכי שלום.

אני מאושרת שדרך החמלה ניצחה.

אני פשוט מאושרת.

8 תגובות:

  1. וואו, כל הכבוד!!!
    זה באמת היה דוחה, אני ממש לא מבינה איך אף אחד שם לא עצר את זה הרבה הרבה קודם...

    השבמחק
  2. סחה עליך יא שרונה. זה היה קמפיין מחליא ובכלל ג'ייסידקו הם שטניים למדי: http://www.tlv1.co.il/?tag=%D7%92%D7%99-%D7%A1%D7%99-%D7%93%D7%A7%D7%95

    השבמחק
  3. כל הכבוד!!!!!
    גאה בך לאללה!

    השבמחק
  4. כל הכבוד יקירתי!
    בשמי ובשם כל הילדים והנוער שנחסך מהם עוד טריגר מקמפיין שיעודד אלימות מילולית ופיזית נגדם.
    אוהבת אותך ♥

    השבמחק
  5. מכיוון שאני גרה באזור נטול שלטי חוצות ולא מגיעה הרבה למרכז העיר, לא הבנתי על מה הרעש בהתחלה, אבל כל הכבוד. מדהים מה שלחץ ציבורי יכול לעשות וחבל שלא משתמשים בו יותר.

    השבמחק
  6. כל הכבוד!!! את נהדרת וחזקה.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים