יום רביעי, 5 במרץ 2014

תשוויצספורט


מה אני אגיד לכם אנשות ואנשים, שנה שמתחילה בניתוח ונגמרת בניתוח היא לא שנה איי איי איי אם אתם יורדים לסוף דעתי. אממה, אחרי חודשיים בערך של כאבים, מוגבלות ובלה חזרתי ביום שישי למגרש הטניס בלי יותר מדי נזק טכני לחבטות יש לציין. זה הרבה יותר מהר מאחרי הניתוח הראשון (חצי שנה לפחות ללא טניס, בין השאר כי ברגע שהיד המנותחת חזרה להיות תפקודית איכשהו היד השניה התחילה), אז יופי.

מאחר והנעלים שלי מזדקנות (נעלי טניס נשחקות במהירות), כבר זמן מה אני רוצה לקנות לי נעליים חדשות, אבל מסתבר שבישראל טניס הוא לא ספורט ובטח לא לנשים. כלומר, בשום חנות שהייתי בה לא מצאתי נעלי טניס יפות לנשים (או כל סוג אחר של נעלי טניס לנקבה שמידתה גדולה מ-37). אז התחלתי לחפש אונליין, ואחרי כמה חודשים של חיפושים וזה לא מוצא חן לי וזה לא מתאים לי מצאתי את הבריקייד של סטלה מקרטני לאדידס במחיר מעולה באתר שלא שולח לארץ אבל כן שלח הישר לזרועות חברת השילוח בארה"ב. עם השילוח והכל הן עלו 330₪ שזה פחות מחצי ממחירן בארץ.

לצבע קוראים Warning ומן הסתם אתם יכולים להבין מדוע. נעלתי אותן עם בגדי ספורט שחורים ביום שישי ולאן שלא הלכתי ומה שלא עשיתי, כל הזמן ראיתי את הקצה שלהן מול העינים, שורף לי את הרשתית. מיותר לציין שהמאמן שלי ממש אבל ממש נדלק עליהן (הוא מת על נעלים צבעוניות). הגפה שלהן רכה משמעותית משל האדידס הקודמות שלי, זה דורש התרגלות אבל זה ללא ספק נחמד.



דבר אחר שאין בארץ במידה שלי הוא בגדי ספורט של נייקי. בעולם הרחב, לעומת זאת, נייקי מייצרים מידות גדולות או לפחות את המידה שלי. אז הזמנתי לי מנקסט את המכנצאית הזאת שעלתה 188₪ והיא בול במידה שלי (ה-XL מתאים למידה 20). מיותר לציין שהרגלים שלי מעט פחות שריריות מאלה בתמונה. ברצינות עכשיו, טניס הוא ספורט מאד מאד מהנה וכדי להנות ממנו כמו שצריך צריך בגדי טניס כמו שצריך, ולהשיג חצאית טניס במידה גדולה זו משימה כל כך קשה. בארץ אין כאלה. החצאיות של כל היצרנים נגמרות במידה L שהיא משהו באיזור ה-42 או 44 פרט לרשת אחת ששמעתי שיש לה חצאיות אבל בכל פעם שאני מגיעה אליה אין אותן במידתי. בכל מקרה, לנו יש אינטרנט והאינטרנט אוהב שמנות ושמנות אוהבות את האינטרנט.

את זה נראה לי שאלבש עם הנעלים הישנות שלי, כי החצאית הורודה עם הנעלים הכתומות.. אם אלבש אותם יחד נראה לי שאגמור את היום בתא מעצר על הפרעה לציבור.

חוץ מזה, ניצלתי אתמול את הנקודות שצברתי במועדון החברים של גאפ כדי לקנות לי מכנסים קצרים שיהיו מצוינים לטניס ביום חם. קראתם מה שכתבתי? קניתי בגאפ מכנסים קצרים! בכל מקרה, הם עשויים כותנה נקיה ונוחים למדי ויש להם גימור ג'ינס חמוד. הלכתי על השחורים כי הכחולים נראו קצת כמו פיג'מה. המחיר הרגיל שלהם, בכל מקרה הוא 129₪.


חוץ מזה, מצאתי במחלקת המבצעים את חולצת האימה הזו ב-40₪ בלבד. גם היא עשויה 100% כותנה ובהתחלה חשבתי שאין סיכוי שאני קונה את השיקוץ, עד שקלטתי לזוועתי שהיא בדיוק בצבע של הנעלים. די מלחיץ הצבע הזה, אני חייבת לציין. האם שילוב חולצה כתומה זוהרת ונעלים כתומות זוהרות זה הרבה יותר מדי? ימים יגידו.


אז זהו, אני מסודרת נכון לעכשיו. אחרי האימון ישבתי למות קצת (הטכניקה אולי לא נפגעה במהלך ההפסקה, אבל הכושר.. הכושר..) וחשבתי לעצמי שאולי הגיע הזמן להתפנק עם מחבט חדש. ואז חשבתי לעצמי בואי נלך הביתה ונישן קצת על הספה וכך עשיתי. כי עם כל הכבוד לכל הספורט הזה, שרונה נשארת שרונה.




לתשומת כם - העליתי לסרגל השמאלי של השבלוג שאלת סקר לשימוש פנימי, שאשמח אם תענו עליה. ויש עוד שאלה שצריכה תשובה בדף הפייסבוק של השבלוג. ובלי קשר לכל זה, אני שמחה להודיע שסוף סוף פתחתי לשבלוג אינסטוש משלו.

2 תגובות:

  1. תתחדשי! הנעליים מהממות. אני מתה על צבעים זוהרים, זה מוסיף מימד כיפי נורא לספורט.
    מה שמזכיר לי, שאני צריכה להחליף את נעלי הספורט שלי כבר המון זמן, אבל- איך אמרת- לישון על הספה אמממממ!

    השבמחק
  2. הנעליים מרהיבות - נראה לי שזו המילה המתאימה. מדהים עד כמה בגדי ספורט שווים מעלים את המוטיבציה ללכת לחד"כ (ואני אומרת את זה בתור בחורה שנהגה להתאמן עם טישרטים של חבר שלה, אז יש לי בהחלט מדד להשוואה).

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים