יום חמישי, 19 ביוני 2014

שלוש תלבושות


נו, מה אתם אומרים על מזג האויר? אתמול בערב יצאתי ממשרדי הממוזג לביקור בכיכר רבין לראות אילו ספרים נחמדים מחכים לי שם. חמש דקות מאוחר יותר שאלו אותי אם בכיתי. הצצה מהירה בראי העלתה שהמסקרה שלי, שהחזיקה מעמד בכיף במשך 9 שעות בעבודה, הפכה לשלולית שחורה ונאה. ברוכים הבאים לקיץ. ובקיץ, כידוע, לובשים בגדים.

יום אחרי שקיבלתי אותו, לבשתי לעבודה את הג'ינס האדום-שחור של עונות וקיבלתי עליו הרבה מחמאות, אפילו מגברים ממין זכר. אין לי מושג כמה הוא יחזיק מעמד ועדין לא כיבסתי אותו כי אני מחכה לכביסה שחורה (אני מפחדת שהוא יוריד צבע בפעם הראשונה) אבל בינתיים אני מאד מרוצה ממנו. הוא דק ונעים וחתיכי ויש בו משהו יוצא דופן שתופס את העין.

תלבושת לעבודה
גופיה של טליה
מכנסים של עונות
תיק של בראצ'ליני
כפכפים של גאפ


למסיבת יומולדת\מונדיאל מעוצבת להפליא (לילר שולטטתת!!1) הבאתי את הפוג'י 8 החמודית ובקבוק שפריץ קאווה אוכמניות אסאיי (זה מה זה אין עכשיו, הטעם מסטיק מטהר אוויר הזה) ולבשתי את האנסמבל הבא, לא פחות. 

תלבושת ליומולר
חולצה מסאקס
מכנסים קצרים מעונות
עגילים מאסוס
סנדלי ניצנוצאז' בצבע אפרסק ישנים מניין ווסט שמשום מה לא צילמנו


ולסיום, כדרכו של שבוע בו אין לי וירוס בטן\גרון\מוח\קרסול\טחינה הקרבתי את גופי השמנמן על מגרש הטניס בצהרי היום לאלי הזיעה והקרם נגד שיזוף (מקדם הגנה 30 של לייף, הכי טוב). הפעם הייתי ממש צבעונית וזה החמיא מאד לפרצוף האדום שלי בסוף השיעור.

תלבושת לטניס
חולצה של נייקי
מכנצאית של ליין בריינט
נעלים של אדידס (ישנות)


כמה הערות לסיום. ראשית, אם אתן חושבות להזמין בגדי ספורט (לא יודעת איך זה עם האחרים) מליין בריינט, קחו בחשבון שהמידות ענקיות. הזמנתי מידה 2X, בהתאם להקפים שלי בטבלת המידות באתר, וזה ענק. עצום. מכנצאית אחת גדולה עלי בשתים עד שלוש מידות (אם מישהי צריכה כזה במידה 52-54 אשמח למכור) וזו גדולה במידה אחת, אבל אני מסתדרת איתה איכשהו.


שנית אגב למכור, אני אעדכן את רשימת הבגדים\אביזרים למכירה שלי במהלך הסופ"ש למי שמעוניינת ולא יכלה להגיע למכירה האחרונה.

ושלישית, שכחתי. אז נסיים כאן. סופשבוע נעים לכולם ותהיו טובים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים