יום חמישי, 30 באוקטובר 2014

חיות וחיוכים


אתם יודעים מה הכי באסה בזה שאין מחשב עובד בבית? אי אפשר להעלות רשומות מה לבשתי היום, ואם זה לא באסה מה באסה מה. אז החלטתי שאני באה מוקדם לעבודה היום ומשרגזת רשומה כזו ויהי מה. אז הנה לכם שירגוז מלבושים מהיר עם חידושים מהתקופה האחרונה.

ראשית לבשתי את בגד הים החדש לא במובן עכשיו קניתי אלא במובן טרם לבשתי שלי ממוד קלות' שעלה איזה תשעים ש"ח בסייל. כדרכם של בגדי ים ממוד קלות' הוא לא מי יודע מה תומך בחזה, אבל הוא נוח וחביב ומתאים לפלופסי2, המצוף החביב שלי.

אין מילים בפי, אגב, לתאר כמה רואים שאני הבת של אבא שלי בתמונה השמאלית. זו, גבירותי ורבותי, פוזה ראובנית קלאסית (לא כולל פלופסי2).

בקיץ, כידוע, אני לובשת חתולים כשאני עצבנית. עם בוא הסתיו המתרגש עלינו, אני חשה מגמת השתלטות חייתית על מחלקת התיקים שלי, וזה לא מסתיים שם.

ראשית, הקלאץ' הסופר זול הזה מנקסט, שמתאים לכל בגד כמעט (ופיקס למעילים החורפיים שלי). הוא לא מציק מדי לנשיאה ותכולתו מפתיעה ממש (היום למשל הצלחתי לדחוס אליו בנוסף להרבה ניירות, ארנק, סלולרי, טישו וכו' וכו' גם שקית עם בייגל עם מלח שמחובר אליו!). הוא נראה מצוין עם מרצפות מעוטרות. שם אין לו, כי אין לי מושג אפילו איזו חיה הוא והוא מעור מלאכותי, ואין לעור מלאכותי אישית מי יודע מה.

בצילום - התיק עם הנעלים הקדושות משופרא

אבל מי התיק הזה ומה לעומת יוני. אחחח יוני! חתולתיק חתיך כזה לא רואים כל יום וטוב שכך. הוא פרוותי, הוא סתום בלחץ, הוא עצבן אש והזנב שלו מחובר לריצ'רץ'. יוני יוני יוני יוני, זה אתה ואני יוני. חי שפמי שאני יכולה לבהות בו מסתובב ב-360 מעלות במשך שעות.

אני לובשת
חולצה וג'ינס מנקסט
יוני מאסוס
הנעלים הקדושות משופרא


לסיום, מאחר ומזג האוויר הפכפך בימים אלה, הלכתי לטניס לילה במתכונת אמא קר לי אמא חם לי, הכוללת:

חולצת ומכנצאית טניס מליין בריינט
עליונית ספורט של מה שמם, נו, אלה ממול קניון איילון
ילקוטניס של ווילסון
נעלי טניס של סטלה מקרטני לאדידס

לאחרונה השחור הזה הפך לתלבושת הטניס החביבה עליי, שזה מוזר כי עד לפני שבועיים העדפתי את המכנצאית הלבנה טורקיזית הרבה יותר (ויש לי גם נעלים ישנות יותר לבנות טורקיזיות, לפני שאתם מתפלצים מהרעיון). שוין! אני שמחה שיש לי מגוון בגדי ספורט לבחור מתוכם (כל הכבוד לאינטרנט).


 זהו להפעם. אני מקווה לקנות מחשב חדש בקרוב, כדי שאוכל להעלות את רמת ותדירות הרשומות כמובטח. כספי המימונה יכנסו רק עד חודש פלוס, אז בינתים אני מסתדרת עם מה שיש. 

סופשבוע נעים לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים