יום שבת, 4 באוקטובר 2014

מכירה סתווית


תשע"ה הגיעה והביאה איתה שלל חגים לקראת תחילתה, אני לא יודעת מה אתכם, אבל לדעתי זה ממש מקסים. לאות הוקרה לשנה החדשה וברכותיה, החלטנו אני וטלי שרף-חזן המעצבת של סטודיו טליה, שהגיע הזמן לערוך את המכירה העונתית המשותפת שלנו בה אני מוכרת בגדים, נעלים ואביזרי אופנה יד שניה מארוני במידות 42-52 וטלי מוכרת את הקולקציה החדשה שלה ופרטים מוזלים מקולקציות קודמות במידות 42-50.

אני חושבת ששיתוף הפעולה שלי עם טלי מצליח כי הבגדים שקניתי ממנה לפני שנה ועליהם אני חורשת (ויעיד כל מי שרואה אותי על בסיס שבועי בג'ינס הקדוש שקניתי אצלה) איכותיים כל כך. כבר הפסקתי שיתופי פעולה עם מעצבים בעבר אחרי שגיליתי שהבגדים שהם מוכרים מתפרקים בכביסה, אבל הבגדים של טלי גם גזורים מעולה וגם תפורים מעולה, ואת זה לא רואים לעתים קרובות (למרבה הצער) אצל מעצבים ישראלים. 

מאחר ואין מכירה ללא הטבות לקוראות השבלוג, החליטה טלי להעניק לכל קונה במכירה את כרטיס המועדון החדש שלה בחינם. הכרטיס (שעולה בימים כתיקונים 39₪) מעניק מגוון פינוקים עליהם תוכלו לקרוא בדף הפייסבוק של טליה. בנוסף לכרטיס המועדון, תקבלו 10% הנחה על הקולקציה החדשה. כדאי להגיע למכירה עם חברות כי על כל חברה שתקנה בגד תקבלו 5% הנחה נוספים. ניתן לצבור כך עד 25% הנחה בסך הכל.

לקראת המכירה ביצעתי את העליה המסורתית לרגל, בה אני עוברת על כל החנות במשך שעות ובוחרת את הבגדים שהכי מתאימים לי ולסגנון שלי כדי לצלמם עבורכם. קל למצוא אצלה בגדים סולידיים ומחמיאים שיתאימו לעבודה או לאירוע, אבל אני אוהבת להראות שילובים פחות שגרתיים ולהפוך את הבגדים לשלי, כי הסגנון שלי כידוע הוא פחות סולידי ויותר (מאחר ולא מצאתי עדין מונח חד מילתי מתאים אחר) אורבנו תל אביבי חננאיסטי או משהו. הנה לפניכם הבחירות שלי לסתיו 2014.

אני לובשת שמלת ירדן במידה 4 - 429₪


אני לובשת גופית דנה במידה 4 - 159₪
וחצאית חיוכים במידה 4 - 299₪


אני לובשת שמלת פיבי במידה 4 - 589₪

בצבע אפור


ובצבע צהוב

 
אני לובשת חולצת קיילין במידה XL (מיובאת) - 399₪
וחצאית אביבית במידה 4 - 329₪


אני לובשת חולצת פסים במידה 4 - 159₪
וג'ינס דגם 5999 במידה 4 - 429₪

(אם אתם מעוניינים לדעת מאיפה הבגדים שלובשת בוביתוש, תוכלו לקרוא על זה כאן)


אני לובשת שמלת קשירה מודפסת במידה 4 (מיובאת) - 299₪
וג'ינס סקיני שחור במידה 4 - 459₪


אני לובשת שמלת אמילי במידה 3 - 589₪
וצמודונים קשוחים מידה 4 - 189₪


אני לובשת שמלה אחרת במידה 4 - 429₪
וצמודונים קשוחים במידה 4 - 189₪


המכירה הסתווית שלנו, תערך ביום שישי הקרוב 10.10.14 חול המועד סוכות בין 9:00-14:30 בחנות המעצבת טליה, בבית טפר - רחוב תל גיבורים 5 תל אביב (חניה במקום). כל הפרטים, ותמונות של פריטים יד שניה שאני מוכרת, ניתן למצוא פה. ניתן לבקש ממני לשמור פריטים עד השעה 10:00, אחריהם הם יעברו לנחלת הכלל.

גמר חתימה טובה לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים