יום ראשון, 3 במאי 2015

אני טובלת ושרץ בבגדיי


אני לא יודעת מה אתכם, אבל כשאני מרגישה שיצא לי המיץ מהמפרשים, אין דבר שמשפר את מצב רוחי יותר מטבילה בבריכה. קחו את השרונה, הניחו אותה ליד הבריכה ותוכלו לצפות בה אצה רצה כצבון הים התינוק בשעתו אל עבר המים. ואם אלבטרוס רשע לא יתפוס וירים אותה בדרך ותצליח השרונה להגיע אל מחוז חפצה, אזי תתחלף הבעת שבע הלפתות הרצוצה שעל פניה בחיוך מרוצה וכל צרותיה ישכחו ממנה לשעה או שעתיים של שפליץ ושפלץ.

הדבר היחיד שמשמח אותי יותר משפליץ ושפלץ זה שפליץ ושפלץ בבגד ים טורקיזי בעיטור לובסטרים כתומים נאים.

צילום - הילה בניוביץ' הופמן
אני לובשת
בגד ים ממוד קלות' (שנה שעברה)
כפכים של איפנמה (ישנים)
משקפי שמש של מארק ג'ייקובס 

אם אתן חובבות בגדי ים צבעוניים בסגנון רטרו לשנות הארבעים והחמישים, מוד קלות הוא האתר בשבילכן. יש שם מגוון גדול של בגדי ים חמודים במידות גדולות וגם קטנות. הלובסטרים החביבים כבר אזלו, אבל ניתן למצוא את הגזרה הזו בהמון צבעים ומרקמים אחרים. הדגם הספציפי הזה  לא תומך בחזה מי יודע מה, אבל הוא נוח ומחמיא בזכות כל כיווצי הבד שיש בחלקו הקדמי. שלי במידה 20 ויתכן בהחלט שגם 18 היה מתאים לי. כפי שכתבתי כבר בעבר, אני ממליצה להקפיד לקרוא את הביקורות על הבגד שאתן שוקלות לקנות במוד קלות' לפני הרכישה. הן יעזרו לכן להחליט אם אכן מדובר בדגם מוצלח ובאיזו מידה כדאי להזמין אותו.



צילום - הילה בניוביץ' הופמן
לפני סיום חשוב לי להדגיש - רבים הפנימו כבר שחשוב לשתות הרבה מים (תמיד, אך בעיקר בקיץ) אבל רק מעטים מקפידים להתאים את בקבוקי המים לקעקועים שלהם, וחבל. אני תמיד אומרת, אם תתאימו מראש את הקעקועים לבקבוקי המים שכבר יש לכם, תחסכו צרות מאוחר יותר. קחו דוגמה ממני.

צילום - הילה בניוביץ' הופמן
המלצות נוספות על חנויות לממכר בגדי ים שמנמנים תמצאו ברשימת החנויות המומלצות של השבלוג (אני מתכוונת לעדכן אותה בקרוב אז שווה לעקוב). אם אתן מכירות חנויות נוספות, מקוונות או מקומיות, שיש בהן בגדי ים משמחים במידות בינים וגדולות אשמח לשמוע עליהן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים