יום ראשון, 10 במאי 2015

דבורה בארון


חברות וחברים, אנו מתקרבים לסוף סיור קולקציות הקיץ השמנוני שלי. היינו בעונות, דורותי פרקינס וגאפ, אצל טולה, נומה וטליה ואפילו בגלביה היינו, ועכשיו הגיעה תורה של מעצבת עצמאית נוספת במידות 36-50 והיא ענבל מימרן, בעלת המותג Honey B.

ענבל היא הייטקיסטית שהחליטה להגשים את חלומה לעצב בגדים. היא למדה עיצוב אופנה ועזבה את המשרה הבטוחה שלה לטובת הקמת חברה קטנה ששורדת יפה כבר מספר שנים. את הבגדים היא מוכרת בחנות בבעלותה, ברחוב אברבנאל 49 בתל אביב (איזור פלורנטין). היא מתרכזת בגזרות המחמיאות לנשים מלאות ומייצרת בעיקר שמלות. בחנות תמצאו גם מבחר מצומצם של חצאיות, חולצות ועליוניות. מכנסים לא תמצאו שם. 

כהרגלי בקודש, מדדתי כל מה שנראה לי טוב על הקולב כולל בגדים שאינם לטעמי אבל אני חושבת שימצאו חן בעיני הקוראות. והנה הם לפניכם. את שרשרת הפנינים וחיות המשק הבאתי מהבית, אבל העגילים המופיעים בחלק מהתמונות נמכרים בחנות.

אני לובשת שמלת פרפר במידה XL מתוך XXL שעולה 600


זו שמלת קוקטייל שמשלבת בטנה מבד רך ושכבות שיפון שקופות. היא מחמיאה וכיף ללבוש אותה, אבל אני לא מתחברת לצווארון הפיטר פן האסימטרי. ניתן להשיג אותה בעוד צבעים הכוללים ורוד וכחול.

אני לובשת שמלת לוסי בסגול ואפור במידה XL מתוך XXL שעולה 310


ושמלת לוסי כחולה עם לבבות לבנים במידה XL מתוך XXL


השמלה הזו מחמיאה ונוחה ויש לה כיסים. היא מתאימה מאד לימים בהם את רוצה לזרוק על עצמך משהו ולצאת מהבית בלי לחשוב יותר מדי. בהדפס הלבבות, הגמיש יותר מהסגול, ה-XXL מתאים למידות 52-54, כך שמדובר ביופי של שמלה למידות האלה. אבל קחו לתשומת לבכן, שבד הלבבות נמתח על החזה ונראה מעט בהיר יותר מבשאר השמלה, כך שאם יש לכן חזה גדול יתכן שעדיף שתלכו על הגרסה הסגולה.

אני לובשת שמלה פסיכדלית במידה XL מתוך XL שעולה 250


זו שמלה מבד גמיש אך נוקשה שמחמיאה לי אבל ממש לא מוצאת חן בעייני. אני בטוחה שיש קוראות שיאהבו אותה. הדוגמה יוצרת שלל אשליות אופטיות שמחמיאות ללובשת המלאה.

אני לובשת שמלת נעמה מג'ינס במידה XL מתוך XXL שעולה 360


ושמלת נעמה מתחרה ירקרקה במידה XL מתוך XXL


השמלה הזו מאד נוחה בבד הג'ינס הנמתח ויש לה גם כיסים. היא מחמיאה כדרכן של שמלות צרות מותן ורחבות חצאית ומאד נחמדה באופן כללי. אחותה הירקרקה מתחרה גמישה פחות (כלומר לא גמישה בכלל) ומעט קצרה יותר. מאחר והתחרה שקופה צריך ללבוש אותה מעל קומבניזון. יש לענבל קומבניזונים בוורוד ובצבע גוף-צהבהב, אבל שכחתי לבדוק כמה הם עולים. אופסי!

אני לובשת שמלת כיווצים במידה XL מתוך XXL
השמלה מגיעה במגוון בדים ומחירה נע בין 390₪ ל-490₪



שמלת הכיווצים הזו ניתנת ללבישה במספר דרכים. יש לה שרוך ארוך במרכזה שניתן להרפות או לכווץ לפי החשק.קונספט הכיווץ מצוין, כי הוא מאפשר לשלוט בגודל המחשוף ואורך השמלה. מימין אני לובשת אותה ללא כיווצים ומשמאל מכווצת למדי. הבד השחור-לבן הזה מאד נעים ורך וכשהיא מכווצת היא מחמיאה לאללה. נחמד שאפשר ללבוש את אותה השמלה במספר אופנים.

היא מגיעה גם בבד כסוף ודק, בשחור עם עיטורים כתומים ובבד שחור דמוי עור. הגרסה השחורה לבנה היא זו שנראתה הכי טוב עליי ולכן אני מראה לכם אותה (גם הכסופה משגעת). ההדפס מחמיא מאד ויוצר אשליה של גוף צר וארוך מהרגיל.

אני לובשת שמלת משלושים במידה XL מתוך XXL שעולה 340

לקוראי השבלוג הוותיקים ודאי ברור שהשמלה הזו ממש לא לטעמי, אבל יש הרבה קוראות שאוהבות שמלות כאלה ולכן אני מעלה את התמונה. למרות שהיא לא מוצאת חן בעיני, היא מחמיאה ונוחה ואני בטוחה שחובבות הזא'נר יהנו ממנה. 

לענבל יש כמה וכמה שמלות מקסי כאלה, עתירות בד ושרוולים ומועטות מחשוף. מידה XXL תתאים ללובשות מידות 50 ואולי גם 52. השמלות האלה ודאי ימצאו חן בעיני הקוראות המבוגרות יותר.

אני לובשת חצאית זרבובית במידה XL מתוך XL שעולה 390
(הגופיה והשרשרת מהבית)


אח אח אח, איזו חצאית מהממת. גם צבעונית, גם אלגנטית, גם עם כיסים וגם גורמת לי להראות ולהרגיש כאילו גובהי 1.80 לפחות. התאהבתי בה לחלוטין ושמחתי מאד (מאד) כשענבל הציעה לתת לי אותה במתנה. לדעתי, קיבלתי את ה-XL האחרונה, מאחר והיא מעונה קודמת ולא נותרו הרבה מידות. אבל היא גדולה למדי ויש לה גומי במותן מאחור, כך שיתכן ש-L גם תתאים למידה 48.

השורה התחתונה - Honey B מציעה מגוון שמלות גזורות היטב ומחמיאות בסגנון שרובו סולידי ושימושי וחלקו מדליק ממש במחירים סבבה עד בינוניים.

מאחר וענבל יוצאת לחופשה בשבועות הקרובים, מומלץ לתאם מראש הגעה לחנות (כדי לוודא שהיא פתוחה). כמו כן, חשוב לציין שהחנות סגורה בימי ראשוןזר. את כל הפרטים על שעות הפתיחה ומידע על יצירת קשר תמצאו בדף הפייסבוק של Honey B.  

ענבל ניאותה להציע לקוראות השבלוג הנחה מיוחדת של 20% בכל קניה מעל 350₪ בחנות ברחוב אברבנאל 49. את הקופון תמצאו בדף ההטבות לקוראי השבלוג. אל תשכחו למסור דש ממני ומהזרבובית שלי כשתראו את ענבל!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים