יום ראשון, 17 במאי 2015

מה לבשתי השבוע


אם יש דבר אחד שבטוח, זה שמצב הרוח שלי משפיע על הלבוש. השבוע היה שבוע מתיש עד בלתי נסבל. הייתי חולה כמה ימים וקיבלתי בשורות רעות שהעציבו אותי מאד. בקיצור, סמרטוט. יחד עם זאת, אילצתי עצמי לצאת מהבית כמה שיותר כדי לנשום אוויר צח ולראות בני אדם ולצורך כך לבשתי בגדים. וזה מה שלבשתי.

תלבושת לבריכה א
חולצה של עונות
ג'ינס מאסוס
כפכפים של הוויאנס
תיק של גולברי


ידעתי שהחולצה הזו תהיה טובה למשהו! אגב, היא יצאה מהכביסה נוקשה משהו. מוזר. כמעט בלתי נראה בתמונה הוא בגד הים של מוד קלות שאני לובשת מתחת לחולצה.


תלבושת לבריכה ב
בגד ים של גוטקס (ישן)
מכנסים קצרים ממוד קלות'


תלבושת ליום פגישות
גופיה של עונות
חצאית של טליה
כפכפים מגאפ
שרשרת של N2


ולסיום השבוע, גררתי את עצמי למסיבת היומולדת של חברתי החתיכה רחלי, שם פגשתי חבריה עליזה שעודדה את רוחי ולעסתי מיני מטעמים.

תלבושת למסיבת יומולדת
גופיה של עונות
חצאית של Honey B
עגילים מרזילי
נמר

גופיות הסבא של עונות הן ללא ספק הדבר המוצלח ש"קניתי" עם תלושי המתנה שקיבלתי מהרשת. הן מגיעות בשחור ולבן ומחיר שלישיה 99 ש"ח. אני לקחתי שתים לבנות ושחורה אחת. המידה שאני לובשת היא 4, שהיא הגדולה ביותר (למה? אל תשאלו אותי).

אני מקווה שהשבוע הקרוב יכלול עלייה במוראל. הרבה עבודה לפניי וביום שישי תערך המכירה הביתית של לוטה סטייל ושלי בתל אביב. אני אעלה רשומה בעניין בקרוב, בינתים אתם מוזמנים לעקוב אחר דף האירוע בפייסבוק לפרטים על המעצבות המשתתפות והבגדים יד שניה מארוני שאביא למכירה.

תגובה 1:

  1. תהני מהקיץ! החצאית הצהובה מאוד מחמיא לך, ואיזה כיף לראות אותך בלי נעליי ספורט! :)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים