יום שבת, 21 בנובמבר 2015

מה לבשנו אתמול


ביום שישי הקצתי עם הנץ החמה (פלוס מינוס) ויצאתי לבוקר של כיף עם חברות, שהתפתח לבוקר + צהרים + אחר צהרים מוקדמים של כיף עם חברות. התחלנו בהרצאה מיוחד של טלי, הידועה בכינויה טליה, ללקוחות מועדפות (אני מועדפת ואני גם מקבלת בלון) משם המשכנו לארוחת צהרים ואפילו הלכנו לסופר לקנות פיש!

אני ניצלתי את ההזדמנות לשלוף סוף סוף מהמלתחה אי אלו פריטים שחיכו שיתקרר, ובראשם את ידידי הטוב תיק.


אני לובשת
חולצה של שלי גרוס ל-Co.Co
ג'ינס מאסוס
נעלים משופרא
תיק שהוא גם חבר מסטורי (של Lazy Oaf)

פופיק הרם!
תיק הוא לא רק תיק, הוא גם חבר. הוא מחזיק לי את הארנק והמפתחות כדי שאוכל להתפנות לשוחח בנחת עם חברותיי ושומר עליי מבלי להעיק. להתיק.

איזה תיק זה, איזה תיק

נעמה, שהיא חברה נאמנה יותר ממני, החליטה להחניף לטלי עם טוטאלוק של טליה. כלומר, טוטאליהלוק.

נעמה לובשת
חולצה ומכנסים של טליה
נעלים מסטורי
עגילים מהאני בי
משקפמש של תום פורד


טלי המעתיקנית לבשה גם היא טוטאליהלוק - העליונית, החולצה, המכנסיים הכל של טליה. הנעלים מ-FM, החנות הצמודה לשלה בבית טפר בתל אביב.



יום עם חברות הוא תמיד רעיון טוב ויום עם חברות אהובות כשקריר ונעים ויש מגוון קינוחים וצחוקים ורכילות ושיחות מהלב טוב עוד יותר. הוסיפו לזה תיק שהוא גם חבר ומה עוד יכולה בחורה לבקש? אולי בלון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים