יום ראשון, 18 בדצמבר 2016

צהוב האור בעננים, אפור הלילה שנגמר לה לה לה


ערב צח לכל הקוראות והקוראים. שיניתם משהו בשגרת הטיפוח שלכם לאחרונה? כי אתם ממש זוהרים הערב! באשר לי, אני לובשת את חמועליי החדשים בצורת עטלף מג'הנום וקר לי. הנה כמה תלבושות שפרסמתי באינסטושבלוג בתקופה האחרונה.

תלבושת ליום האחרון (עד הודעה חדשה) בו היה לי חם
טוניקה של טולה (מוכנסת פה למכנסיים)
ג'ינס מנקסט (ישנים)
נעלים משופרא


הג'ינס הזה כבר נופל ממני. אני יכולה ללבוש אותו רק עם חגורה מהודקת, והחור בברך התרחב קצת לאחרונה כי מישהו דרך על המכנסים ומשך אותם באותו זמן. בקיצור, הגיע הזמן למצוא ג'ינס בויפרנד חדש, והמועמדים כבר בדרך. כמה נפלא יכול היה להיות להכנס לחנות בישראל, למדוד מכנסים ולקנות אותם נכון? למרבה הצער לפרות שמנות כמוני לא מגיע הפינוק הזה ואני נאלצת להזמין ג'ינסים בשתי מידות מחו"ל, לחכות שיגיעו ואז לשלוח את זה שלא מתאים בחזרה. פאן פאן פאן.

תלבושת לפגישת עבודה
שמלה מדורותי פרקינס (ישנה)
גרביונים מאסוס
מגפיים איטלקיים מחנות כלשהי בהרצליה (ישנים)
תיק של Lazy Oaf מסטורי
עגילים מזארה


השמלה הזו מתאימה בול לימים בהם קר בחוץ וחם במשרדים בוזמנית. היא קצרה אבל עשויה מבד חורפי ולבשתי אותה עם קרדיגן שחור קטן שמשום מה שכחתי לצלם. מה שבאמת יפה פה זה תיק המחשב החדש שלי, שכולו פרוותיות חברית (או חברות פרוותית?) והוא מתאים לנשיאת מחשב כבד ושאר ירקות וגם לחילוץ קולות בסגנון "אלוהים שבשמים מה זה אמור להיות??" מאנשים זרים ברחוב. מה עוד אפשר לרצות? אולי ארנק תואם.


תלבושת למפגש עם ציפורים
חולצה מזארה
אותו ג'ינס מנקסט
נעלים משופרא
עגילים מרזילי (ישנים)
תיק של Monki


המיזע הזה מזארה עלה מאה וטיפה ש"ח והוא פשוט נפלא בעיני. גם אפור ורך וגם בעל שפיץ מגניב בדמות שרוולים קצת יותר שמנמנים מהרגיל, המסתיימים  בלולאות מתכת וקשירה באמצעות סרט רחב. הוא מידה L מקו המידות הרגילות (על מי אני עובדת? יש שם רק מידות "רגילות"). בגלל שהכל אפור אפור ואפור, כמו שאני אוהבת לאחרונה, הוספתי עגילים צהובים.


ואם כבר באפור וצהוב עסקינן, נעבור חלקות לתלבושת הבאה.

תלבושת לעבודה
חולצה של מוטיף
מכנסים מאסוס
אדידס סטן סמית 


אני ממש מרוצה מהמכנסים האלה, שקניתי ב-12 פאונד ביום שישי השחרחר. הם אפורים ורחבים, כמו שאני אוהבת, ומתאימים ללבישה עם סניקרז (כמו שאני גם אוהבת). הם גם חמים ונעימים, אז מה עוד אפשר לרצות?

הנעלים האלה של אדידס ממש מקשות על תהליך התאמת הבגדים והאביזרים לתלבושת. יש לי שני תיקים צהובים (אחד מהם נקנה במיוחד כדי להתאים לנעלים הצהובות שלי), אבל בכל פעם שאני שולפת אחד מהם אני מרגישה שזה יותר מדי ושאי אפשר לצרף עוד צהוב לחגיגה. יחסית למתלבשת חסרת גבולות אני ממש קיצונית בקביעת גבולות..

לסיום, אדווח שבקנה לא פחות מארבע רשומות על נושאים מועילים ו\או נחמדים, אם רק אצליח להושיב את ישבני מספיק זמן במקום אחד כדי להתקדם בכתיבתן (טוב, בשביל אחת אני עדין מחכה לקבל דבר מה בדואר). בינתים, שבוע טוב לכולם ותלבשו צהוב!

3 תגובות:

  1. אהבתי את המכנסיים האפורים והסוויטשירט (אפור זה ה-צבע של החורף) והלוק עם השמלה השחורה מושלם. יפה לך השיער הארוך/מתארך.
    מצפה לרשומות המתהוות:) לילה טוב וחמים. תמי

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים