יום ראשון, 16 בינואר 2011

מבוקר עד ערב

מחר אני מתכוונת לפרמט את המחשב הביתי שלי. הגעתי לקצה גבול הסבלנות שלי עם כל הריסוטים, ה-Outlook הנעלם (פעמיים) והתקיעות שלו. למעשה, התכוונתי לפרמט היום אבל במקום זה ביליתי את מרביתו בניקיון מסיבי של הבית. בכל מקרה, החלטתי לכתוב רשומה מראש, למקרה שיהיה מחר אסון טוטלי עם המחשב ולא אוכל לכתוב שום דבר ליום ראשון. וכידוע, יום ראשון - פותחים בבלוגון.

אז הנה היא, שמלת הסיקסטיז החדשה שלי מדורותי פרקינס. בחרתי להראות לכם איך היא שימשה אותי במהלך יום חמישי מבוקר עד ליל בשינויים קטנים. שופו אחים, שופו!

בוקר - תלבושת לעבודה
חולצה של טובהל'ס (ישן)
שמלה מדורותי פרקינס (הוד השרון)
חצאית טול מ-Primark (לונדון)
גרביונים מ- We Love Colors
מגפיים מלב העיר
עגילים מלאכת יד מאטסי

Closeup על העגילים הרקומים עם הדודה

השמלה מאד קצרה, כך שהחלטתי ללבוש אותה לעבודה עם חצאית תחתית שתאריך אותה קצת. בדיעבד נזכרתי שיש לי קומבניזון כותנה חום בהיר שהיה נראה טוב יותר (ויותר שנות שישימי) אבל זה היה כבר במשרד. העגילים הם להיט, אבל נאלצתי להוריד אותם במשרד כדי לשים אוזניות. בערב, העגילים והחצאית הלכו להם ולקחו איתם את המגפיים.

לילה - אירוע מעצבי העיר 
אותם שמלה, חולצה וגרביונים
טבעת של סבתא
מעיל ומגפונים מ-Marks & Spencer (לונדון)
תיק מאסוס

תראו כמה שהתלבושת האדמונית שלי מתאימה לשטיח הורוד, זו חבלזות לשמה! טוב. נאמר יחדיו תפילה לשלומו של המחשב, ונקווה שאחרי שינה טובה אני אהיה אנרגטית מספיק בשביל להשקיע בו את העבודה הראויה. על הפרק - סידור מחדש של חדר העבודה (ופינוי של שולחן העבודה המופצץ ניירת ואלוהים יודע מה עוד), פרמוט של המחשב וחיבור הראוטר האלחוטי החדש שלי. שבוע טוב לכולם, ואל תשכחו להרשם להגרלת משקפי השמש.

ונסיים עם יקירת המדור בשירה החדש והמשובח.

11 תגובות:

  1. כבר אמרתי לך שממש אהבתי את השמלה! ואת הגרביונים ואת התיק האדום. עכשיו נשאר למצוא אודם אדום בוון מתאים. בהצלחה!

    השבמחק
  2. השמלה מקסימה! איזה כיף זה לקנות פריטים שיכולים לשמש בכמה וריאציות ועדיין להראות נהדר.
    תתחדשי!

    שרונה
    photo.fashion.passion

    השבמחק
  3. הופעה של הערב משגעת!!
    אהבתי את המעיל מוצ'ו מוצ'ו!

    עין_פשוטה

    השבמחק
  4. לי אישית חום אדום ולבן לא הסתדר בעיניים, אבל עם המעיל בערב (שמכסה את הלבן) זה נראה מקסים!
    תתחדשי!

    השבמחק
  5. יופי של שמלה!!! את נראית בה נהדר. עכשיו השאלה היא מתי אני יכולה להגיע כבר לחנות הזו... בא לי בא לי בא לי.
    טוב, בביקורי הבא במרכז...
    תגידי, יש שם גם מעילים נחמדים במידה 46-48? אני חייבת מעיל חביב שיקשט לי את החורף הזה.
    נשיקות.

    השבמחק
  6. שרונה אפשר לבקש ממך רשומה בנושא הבלוגריות שאת קוראת? נראה לי מעניין לראות...

    השבמחק
  7. תודה תודה!

    כן, יש שם מעילים ושכמיות נחמדים. שווה לבדוק!

    השבמחק
  8. שמלה נהדרת, מאוד אהבתי את שילובי הבוקר והערב.
    שרוניקה, אולי נלך יום אחד לקניות ביחד? את נותנת שירותי סטיילינג לבחורות עניות שרוצות להיראות נחמד גם בבגדים במידות גדולות?

    השבמחק
  9. בשבילך? כמובן רוני. בתמורה אבקש ספר חתום וגלידה עם קצפת.

    השבמחק
  10. אני רוצה שתיהי החברה הכי טובה שליייייי! (שזו המקבילה האלגנטית ל "תעשי לי ילד").
    באמת... פשיו... גללתי קצת אחורה עכשיו בבלוג שלך - איזה כיף שהיה לי לקרוא!
    כי-מו-בן שנרשמתי לעדכונים. בדיוק התחלתי תקופה בחיי שנמאס לי להיראות כמו אמא מהוהה במידה 46. עכשיו אני רוצה להפוך לאמא סטייליסטית במידה 46.
    בעזרתך האדיבה...

    השבמחק
  11. תודה תודה פיצ'ולה! הלאה המהוהות! יאללה מגניבות!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים