יום ראשון, 30 בינואר 2011

עגילים חדשים בחנות ותיקון טעות

היתרון היחידי בשפעת, הוא שפעם בכמה זמן את צלולה מספיק בשביל לעשות משהו שלא היה לך זמן לעשות במשך השבועות שקדמו לשפעת. הפעם, מצאתי קצת אנרגיה לצלם ולהעלות סוף סוף לחנות את העגילים החדשים שהכנתי והנה הם לפניכם.



העגילים המוזהבים עשויים מתכת מצופה זהב והמתלים הם Gold Filled. המוכספים עשויים מתכת בציפוי רודיום והעגילים בציפוי כסף. אורכם בין 6 ל-7 ס"מ (כולל העגיל) והבריולטים עשויים זכוכית צלולה. מחירם 126 ש"ח פלוס משלוח וניתן לקנות את כולם כאן או להקליק על התמונה שאהבתם ולשלם באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי (דרך Paypal). ניתן לפנות אליי כדי לשלם בהעברה בנקאית.

ולנושא אחר. ביום שישי התפרסמה במוסף שבעה ימים של ידיעות אחרונות כתבה על שינויים בשיטת הנקודות של שומרי משקל והתגובות לזה בארץ. פנה אלי עיתונאי שראיין אותי במסגרת תפקידי כ"שמנת המחמד" החדשה (מספיק שמנה בשביל להיות שמנה ולא מספיק שמנה בשביל להפחיד או להגעיל אף קורא, חס ושלום. יענו שמנה לייט או בון טון שמנמן שכזה. כמו שאלעד הוא הנכה לייט שמסעודה יכולה לראות ולחשוב "איזה חמוד!" ועדין לאכול מול הטלויזיה). בכל מקרה, העדפתי להצטלם בידי חבר צלם ולא בידי צלם עיתונות ושלחתי להם תמונה מדהימה שצילם דני דופרמן מספר ימים קודם לכן. הם השתמשו בתמונה, אבל לא נתנו לדני קרדיט. אני מבקשת לתת לדני קרדיט, ולכן עד שהם יפרסמו התנצלות ותיקון - זו התמונה שצלם דני. כבוד.


בנוגע לכתבה, מה אני אומר לכם.. בלי לשים לב הגעתי לשלב שבו אני צריכה לברור היטב את התכנים איתם אני משתפת פעולה. אין ספק שלא היה לי שום דבר לתרום לכתבה הזו ושלא הייתי צריכה לסמוך על עיתונאי זר שיערוך אותה באופן הולם. למדתי לקח, ומעכשיו אני אנהל את ההתבטאויות התקשורתיות שלי ברמה אחרת. אני לא מרוצה מהכתבה, אבל כן מרוצה מהמסקנה. שמנה שמנה, אבל לא לייט.

11 תגובות:

  1. שרונה היקרה, העגילים שהכנת מהממים! את פשוט כשרון מהלך, כל מה שאת נוגעת בו הופך לזהב. אני מעריצה אותך!

    שרונה
    Photo.Fashion.Passion

    השבמחק
  2. העגילים מהממים!
    למה, למה אני בדיאטת קניות :-(
    את מחמירה עם עצמך לגבי הכתבה. אני חשבתי שהציטוטים שלך היו מאוד במקום ומשעשעים :-)

    השבמחק
  3. תודה שרונה, איזו מחמאה נחמדה!

    רחלי, יהיו אחרים. אני מודה, הייתי נבוכה כל כך שלא קראתי את הכתבה מתחילתה ועד סופה. אני צריכה לעשות את זה.

    השבמחק
  4. שרונה
    העגילים יפים ביותר
    גם התמונות יפות ביותר
    ועכשו - תעלומה
    כתוב בכותרת בכתבה: שרונה- מידה 48
    ואני תוהה - אני שוקלת 20 קילו לפחות פחות ממך ולובשת לפי מידות הבגדים בארץ מידה 50 פלוס.
    אני לא מבינה את זה.

    השבמחק
  5. אני שוקלת בערך 110 ק"ג ולובשת מידה 48. כששקלתי 80 ק"ג לבשתי מידה 42.

    כמובן שיתכן שכל הבלוג הזה הוא שקר ואני בעצם שוקלת 250 ק"ג, מראה תמונות של אחותי הדוגמנית ולובשת מידה 82.

    השבמחק
  6. העגילים יפים מאוד. במיוחד הראשונים (ואני בדר"כ לא משוגעת על זהב).
    והכתבה - כולה כתבה...
    מסוג הכתבות האלו שממלאות חורים בעיתון הסופ"ש, לא מצפים מהן ליותר מדי ודווקא את הארת אותה קצת בשנינות.
    את מקבלת חשיפה נהדרת בעקבות האיזכורים שלך. מי שמגיע לבלוג נשאר בזכות הכתיבה הנהדרת שלך והאינטליגנציה המתפרצת ולא בגלל שאת משמנית המחמד של מישהו. אגב, אם תרצי שאוציא אותך לטיול פיפי עם הרצועה, ואפודה אדומה נחמדה נגד הקור, רק תגידי (-; משמנית מחמד היא ה-אקססורי הלוהט החדש.

    השבמחק
  7. תודה על התמונה המנטלית המבדלת, פיצ'ולה! אני בהחלט יכולה לראות את עצמי מדלגת בשלוליות עם אפודה קטנה :0)

    השבמחק
  8. אויש שרונה העגילים מהממים במיוחד הראשונים .יש אפשרות לראות אותם בתמונה על האוזן?האורך חשוב לי.תודה

    השבמחק
  9. רוית, אני טוענת את הבטריה של המצלמה :-)

    השבמחק
  10. שרונה
    אני מאד אוהבת אותך ואת הכתיבה ואת הבלוג וחלילה חלילה לא באה לרמוז כלום!
    אני באמת באמת מבולבלת מכל עניין המידות הזה בחנויות.

    אני שוקלת פחות מתשעים ובכל אופן בחנויות כמו קרייזי ליין אני מידה חמישים
    בחנויות כמו עירית נוי או רונן חן אני מידה חמש.
    אני מדברת מתוך תסכול ולא מתוך חלילה לרמוז שום דבר אחר.

    השבמחק
  11. קוצנית, השם שלך גרם לי לתהות אם זו תגובה עוקצנית. כן, זה בלאגן אסטרונומי. יש לי גם בגדים במידה 46 (חלק עליון) ומידה 54 (חלק תחתון) אבל ככלל אני 48. הירכיים שלי רחבים מאד, משמעותית יותר מהמותניים שלי ויש פער של מידה אחת לפחות ביניהם. את צריכה פשוט להתעלם מהמידה (כי אין סטנדרט, ולרב בכוונה - כדי למשוך או לדחות קהל לקוחות מסוים). פשוט התאימי את הבגד לחלק הכי רחב שלך, והצרי את החלק הרחב, אם אפשר. אם יש הבדל גדול במידות שלך בין פלג הגוף העליון והתחתון - המנעי מבגדים בחלק אחד (כמו אוברולים ושמלות) כי הם יגרמו לך להראות ענקית איפה שאת לא.

    אני, למשל, לא חושבת שאני נכנסת למכנסים מידה 5 של רונן חן.

    בקשר ליחס משקל מידה - כנראה שאין כזה, כלומר, אני ההוכחה. יש נשים שבמשקל שלי היו לובשות מידה גדולה בהרבה. אני יודעת שכשאני שוקלת פחות מתשעים אני נראית סבבה בעוד שרב החברות שלי, אם ישקלו 70, יראו כמו הרי אדם. עצמות כבדות? כנראה שבאמת יש דבר כזה :-)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים