יום שני, 28 באוקטובר 2013

הגרלה חורפית חכמה


בררר איזה קור! אתם מרגישים את זה? כן? לא? טוב. אבל מתישהו יהיה קר אומרים לי, אפילו השעון נכנע סוף סוף ובארבע וחצי כבר חושך, ואם זה לא חורף אני לא יודעת מה כן.

לכבוד החורף שהגיע אני מגרילה פה משהו נחמד באמת שמגיע עם אוירה אירופאית קומפלט - כפפות חכמות לטאבלטים וטלפונים חכמים מתוצרת Thumbs Up.

הכפפות ורודות לחלוטין, מתאימות לכל המידות וקצותיהן עשויות חומר מוליך המאפשר לשמור את הידים חמות תוך כדי שליחת הודעות טקסט לאבוש ואימוש! תאמינו לי שלקח לי שבוע להחליט אם אני שומרת אותן לעצמי או מגרילה אותן, וגם עכשיו אני תוהה מה בדיוק אני חושבת שאני עושה.

רוצים לזכות בזוג כפפות חכמות?
  1. ההגרלה תמשך מהיום (שני 28.10.13) ועד יום שני ה-11.11.12 בסיומו אודיע כאן בשבלוג את שם הזוכה ואיך ליצור איתי קשר. אם לא אקבל תשובה תוך 24 שעות, אבחר זוכה אחר.
  2. כדי להירשם להגרלה יש להגיב כאן למטה. התגובה חייבת לכלול תשובה לשאלה האם אתם מעדיפים חורף או קיץ? ואת שמכם (או כל אמצעי זיהוי יחודי אחר שייצג אתכם בהגרלה).
  3. יש לעשות לייק לדף החדש של Cellect תקשורת שתרמו את הפרס.
  4. אם אתם לא עושים זאת כבר, יש לעקוב אחרי השבלוג (יש כפתור "הצטרף לאתר זה" למעלה).
  5. יש לעשות לייק לדף שלי וגם לרשומה הזו (יש כפתור "Like" מתחת לכותרת הרשומה).
  6. הפיצו את דבר ההגרלה לחבריכם, קרוביכם בהווה וקרוביכם לעתיד בכל האמצעים העומדים לרשותכם (אסמסים, טוויטר, פייסבוק, אימייל וכתובות קיר עשויות מטחינה צבועה בפפריקה מתוקה ו\חריפה).
שימו -  התגובות מתפרסמות רק לאחר אישורי ולכן לא נראות מידית בבלוג. אין צורך להגיב מספר פעמים.
בהצלחה לכולם! ולכו תדעו, אולי עד שיבחר הזוכה יתקרר פה קצת.

16 תגובות:

  1. היי,
    אני מעדיפה את הקיץ. אני מאוד אוהבת את האווירה של החופש, מזג האוויר הנעים והימים הארוכים והמוארים יותר. עם החורף אני ממש לא מסתדרת בעיקר כי אני לא אוהבת את הקור, הצורך ללבוש שכבות על גבי שכבות והעובדה שמחשיך כל כך מוקדם.

    אשמח מאוד להשתתף בהגרלה החורפית.
    ביצעתי את כל השלבים כולל שיתופים.

    פייסבוק: https://www.facebook.com/naama.shalom.1/posts/10152008120703729

    טוויטר: https://twitter.com/Naamasha/status/394782242083323904


    המשך שבוע נפלא,
    נעמה

    השבמחק
  2. שאלה קשה!
    אני חושבת שיותר את הקיץ.
    אם בחורף היה רק קר בלי הגשם- זה היה סבבה מבחינתי, אבל בגלל שאני שונאת מטריות ומעילים- קשה לי עם החורף...

    השבמחק
  3. בדיוק אתמול הלכתי לעבודה בגשם כבד. בארץ אהבתי חורף ושלוליות וזה לא הפריע לי. כאן הימים החשוכים מחרפנים אותי והקור והגשם מבאסים.
    כנראה שאני אוהבת חורף ישראלי ושמש אירופאית.

    השבמחק
  4. חורף. כי אין כמו להתעורר בבוקר לשמיים סגריריים ואפורים

    השבמחק
  5. חורף, כי תמיד הרגשתי שזו ההזדמנות היחידה שלי להתהדר בז'קטים מחמיאים, צעיפים יפהפיים וכובעים אהובים. זה הזמן היחיד בשנה שקל לי להרגיש בו אלגנטית ולבושה היטב, ויש הרבה יותר אפשרויות גיוון הופעה.

    השבמחק
  6. ברור שחורף!!! בחורף יש את האקססוריז השווים יותר (מעילים, צעיפים, מטריות, כובעים וכפפות) וגם ואפילו חשוב יותר לא צריך להוריד שערות ברגליים. אה, וגם לא מזיעים כ"כ.

    השבמחק
  7. קצת מבאס שקוראי שבלוג מכורים, שקטים אך ותיקים, שבורחים כמו מאש מהאח הגדול השתלטני המתקרא פייסבוק ואין להם עניין לשתף את העולם בפכים זניחים מחייהם ב-140 תווים - או בקיצור קוראים כמוני - מנועים מלהשתתף בהגרלות השבלוג.
    אני מבינה שבמקרה זה מדובר במוצר שמוגרל בחסות מסחרית, וגם אין לי שום צורך בו (ורוד הוא לא הצבע שלי, למרות אהבתי העמוקה לשבלוג), לכן אני רק מנצלת את ההזדמנות הזו להביע את באסתי מהעובדה שאני מודרת גם מסתם הגרלות שבהן את מפניקה את קוראייך ביצירות המקסימות שלך.
    רק אומרת.
    ולמרות שנולדתי ביום הסוער ביותר של ינואר 74, ולמרות שאני והשמש מנהלות יחסי אהבה\שנאה (אני אוהבת אותה, היא שונאת אותי), ולמרות שמלנכוליה חורפית הולמת אותי יותר מעליזות שמשית - עדיין אני חייבת להודות שקיץ. כי גם חום-אימים עדיין יותר נעים מקור-כלבים.

    השבמחק
  8. חורף. אני שונאת להזיע! (ואם כבר קיץ, אז רק בירושלים).

    השבמחק
  9. מעדיפה קיץ באירופה וחורף בקו המשווה, אפריקה או דר' אמריקה, אפשר גם אוסטרליה.
    את הקיץ להעביר ברומניה, בולגריה, שוויץ, איטליה או צרפת.
    את החורף בקניה, ג'מייקה, אוסטרליה או ארגנטינה.

    לא אוהבת את הקור של החורף ולא אוהבת את הלחות של הקיץ.

    השבמחק
  10. חורף! כי אני שונאת שחם ושונאת להזיע. וכי ממש כיף להתכרבל, ובעיקר בעיקר - כי אפשר ללבוש צעיף!

    אין לי חשבון פייסבוק, אבל ברור שאני רשומה לבלוג. מקווה שבכל זאת אוכל להשתתף בהגרלה.

    השבמחק
  11. אני ילידת חודש יוני, ויש שאומרים שבגלל זה אני מתעבת חורף ואוהבת קיץ.

    בכל מקרה, בחורף אני עצובה ומחוסרת אנרגיות, ואני לא אוהבת סירבול של מעילים ושימוש במטריות. אני גם מבנות המזל שתמיד יהיהו במקום בו בדיוק באותו רגע מכונית עוברת בתוך שלולית ומתיזה על המכנסיים. בקיץ, למרות החום והזיעה, אני חוגגת.

    השבמחק
  12. מה השאלה בכלל? ברור שחורף! אין כמו אוויר הבוקר הקריר כשיוצאים לעבודה, שכבות זה לגמרי הקטע שלי, והבאסה היחידה היא שיש לי מעיל ממש כיפי שכמעט לא יוצא לי להשתמש בו בארץ מרוב שהוא רך ומחמם.

    חוץ מזה, לא יודעת איך זה קרה, אבל בגדי החורף שלי הרבה יותר יפים ומחמיאים מבגדי הקיץ.

    השבמחק
  13. חייבים לבחור חורף או קיץ? אני דווקא אוהבת את עונות המעבר, לא אוהבת לא את הקור ולא את החום....
    אבל אם כבר חייבים לבחור אז עדיף קיץ, :)
    אשמח גם להשתתף!

    השבמחק
  14. ברור שחורף! בקיץ פשוט נורא נורא חם :)

    השבמחק
  15. חורף, רק בגלל הסיבה שמהקור ניתן להתגונן. מהחום אפשר רק לסבול.
    ואנצל את ההזדמנות כדי לספר לך שלא ניתן להיכנס לבלוג שלך מטורקיה. יכול להיות שזו בעיה של כל מערכת בלוגר. אבל גיליתי זאת לאחרונה כששהיתי שם וזה היה הזוי למדי.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים