יום שלישי, 8 במאי 2012

נעלים

בזמן שרב הבלוגים בארץ עוסקים בתיקי ממשלה, ובצדק, אני מבקשת את תשומת לבכם לרגע קט לנושא פעוט בהרבה, אך מלבב פי כמה, והוא נעלים (בלי תיק).

הקיץ מגיע, ועמו שלל אירועים חברתיים שדורשים מלבוש נאה. אני, בחטאיי, לא נועלת נעלי עקב ולכן מוצאת את עצמי מתקשה לצוות נעלים שטוחות לשמלות ארוכות, קצרות ומכנסים מסוגים שונים. למעשה, אני מוצאת את עצמי חוזרת שוב ושוב לפתרון הקל שהוא לנעול כל שמלה שבעולם (ותהיה היקרה והמושקעת ביותר) עם כפכפים שחורים פשוטים, וזה גבירותיי ורבותי, לא הולם את גילי ומעמדי.

מאחר ועברו הימים בהם חיפשתי משהו כללי ובזבזתי כסף כל מיני כמעט בלי למצוא אף פעם את הבדיוק, חשבתי לשאול אתכם, קוראיי החתיכים והמהממות, מה אתם ממליצים לי לחפש ואיפה - אילו נעלים שטוחות אתם ממליצים לי לנעול ליציאות מפונפנות?
בתודה מראש ואיחולי אחדות נעימה, אנוכי השבלוגרית.

השבלוגרית מתקשה במציאת נעלים, צילום אילוסטרציה.

21 תגובות:

  1. אני מאוד אוהבת את קרוקס בובה וכפכפים "עם כפתור". מתקשה להסביר, לכן התמונה:
    http://www.ginzaqueen.com/images/VW2012024.jpg

    השבמחק
  2. אהובתי, לא הבנתי את הבעיה.... יש מבחר מאוד גדול של סנדלים שטוחים ונעלי בובה שטוחות. גם כפכפי אצבע יש מכל הסוגים, הצבעים והפינפונים. לי עצמי יש סנדלים שטוחות/כפכפים בצבעי תכלת, ורוד, אדום, אפור, שחור, זהב, חום, ברונזה ועוד הרגל נטויה.

    השבמחק
  3. אני מחפשת תחליף נוח ואלגנטי לנעלי עקב שחורות. משהו שיראה טוב עם חצאיות ועם מכנסים.

    חשבתי שאלך על סנדלים מהודרים של עמנואל, אבל הסוליות שלהם כל כך שטוחות שהם עושים לי כאבי גב איומים.

    השבמחק
  4. בקשר לרגל הנטויה, אני ממליצה לראות רופא.

    השבמחק
  5. וואו אני עוקבת אחרייך כבר מלא זמן, אבל פעם ראשונה שאני מגיבה.. אני חושבת שסנדלי גלדיטור ומוקסינים מתאימים הרבה פעמים לשמלות שהן לא רק בגדר שמלות יומיום..

    השבמחק
  6. ראשית, אם זה לא חצוף, אולי אפשר לשאול ממה נובעת ההתנגדות לנעלי עקב (אפשר גם לאלענות כמובן). אני שואלת כי יש מצב לנעליים עם עקבי 'כאילו' שהם מאוד קטנים ולכן לא מאוד מגביהים, ולחלופין יש נעלי עקב שהן נוחות כמו לדרוך בתוך עננים.
    אם נניח אבל שאין שום אפשרות לנעול נעלי עקב ווטסואבר, ונכיר באידיאולוגיה שלי שטוענת שמוקסינים הם איח, נשארנו בערך עם נעלי בובה - שהן התשובה שלי לכל התלבטות מסוג זה. טובות ליום יום, טובות לערב, אפשר לקשט אותן קישוטים שרוניים ונפלאים.

    נ'.

    השבמחק
  7. נסי לבדוק את הקולקציה של שני בר - לא זול בכלל, אבל העיצובים מהממים והנעליים איכותיות מאוד.
    http://shanibar.com/

    השבמחק
  8. זו התנגדות פרקטית ולא עקרונית. נעלי עקב פשוט הורגות אותי מכאבים (אלא אם מדובר בסנדלי פלטפורמה שלא מתאימות לבגדי ערב). לא יכולתי, הייתי הולכת עם סטילסטו גוצ׳יאי שכזה - פאמפ שחור עם שפיצון מקימה ועקב דק מאחורה וזה מכאיב לי מכל בחינה אפשרית - העקב עושה לי שפשוך, השפיץ מאמלל את האמצבעות השמנמנות שלי ואין שום תמיכה במרכז הקשת, מה שמעביר את כל המשקל שלי (ויש הרבה ממנו) לכריות הקדמיות. זוועה..

    השבמחק
  9. אכן צרה נוראית ומוכרת ומכיוון שאת כל כך עוזרת במידע מועיל וחשוב לאומה, מן הראוי שישלח סיוע שנושא...אנא השמידי את הפוסט אחרי קבלת המידע אחרת נסתובב כולנו באותם נעליים משל היו קרוקס, ירחם האל.
    שני בר וקאפל אוף...סנדלים ונעליים מוגבהות שהולכים מעולה עם שמלות...יקר אבל מהמם. אצל נעמה בצלאל יש ליין נעליים ורובן שטוחות +...קצת רטרו שיק כזה...בבזל יש חנות נעלי נוחות ועודפים בצד של קולי ומפתיע מה ניתן למצוא שם ולעיתים נדירות בירח מלא ניתן למצוא אופציות מעניינות בשופרא (רק לא אירגולר צ'וייס שהן בוודאות נעלי עינויים)

    השבמחק
  10. ממליצה מאד על נעלי בובה בלק שחור של פליי פוט.יש להם בפנים רפידה אורטופדית שלא נראית מבחוץ. נמכרת לדיילות אל על שמאסו בנעלי העקב. יפייפיות ומאד נוחות.

    השבמחק
  11. גם אני לא נועלת נעלי עקב, משתי סיבות: אחת שאני גבוה גם ככה 1.75 , ועם עקב אני ענקית מעל כולם 1.80.
    והסיבה השניה שרוב הנעלים עם העקב פשוט לא נוחות לי. ונוחות היא תמיד נר לרגלי :)
    למרות שעונה שעברה מצאתי נעלי עקב בקרוקס שהם מאוד מאוד נוחות ואיתם אני הולכת שמתחשק לי. ממליצה בחום ובשחור ;). יש אותם רק בשני צבעים ושניהם יפים.נוחות.
    יש לי כמובן נעלים עם עקב
    עם סנדל סיכה זוג אחד בקושי הולכת -לא נוח ..מה לעשות.
    אבל ברור שעקב זה סקסי בטירוף. רק אתמול ראיתי בפרסומות בעיתון נעלים מטריפות עם עקב גבוה וידעתי שגם אם אני אקנה ..אני אלך אולי פעם אחת- ואין אותם בלי עקב. זאת החלטה קשה אבל נכונה. אני מבינה אותך מליון אחוז.

    יעלי
    בלוגי: http://yaelin10.blogspot.com/2012/05/shaping-delight.html

    השבמחק
  12. שרונה היקרה,
    מה עם ASOS? אני קניתי רק אתמול שני זוגות סנדלים מדהימים במחירים ממש זולים... יש גם את רשת החנויות הוז אנד שוז, יש להם מגוון סנדלים ונעליים שטוחות של מעצבים כגון עמנואל במחירים ממש מעולים.

    השבמחק
  13. http://www.asos.com/ASOS/ASOS-SALON-SCOUT-Patent-T-Bar-Mid-Heels/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1925424&cid=12921&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Lime

    אולי?

    השבמחק
  14. הי,
    ממליצה בחום על פליי לונדון (ב"סטורי" ו"שורט סטורי" בדיזינגוף), ליבלינג, שני בר. יש להם מבחר מאד גדול של סנדלים על עקבים בגבוהים שונים, ושוות בעיניי כל שקל ממחירן הגבוה. כל אחת מהפירמות מאד איכותיות ומחזיקות מעמד לפחות שתי עונות. לשמלות מקסי אפשר לצוות גם סנדלי פלטפורמה גבוהים, משהו עם הרבה רצועות שיעדן את הרגל.

    השבמחק
  15. זה ממש לא בעיה את יכולה ללבוש נעלי עקב עם עקב מאוד מאוד קטן שזה לא יהיה שטוח מדיי אבל גם עם טיפה עקב וזה ממש קל ללכת עם זה ולהרגיש הכי טבעית שיש, יש גם עקב פלטפורמה שזה ממש נוח ללכת איתם אפילו כשאת לובשת נעלי פלטפורמה גבוהות, יש נעלי בובה מאוד יפות ואלגנטיות, ואם את מחפשת משהו שחור יש נעל בובה שחורה לקה שמתאימה להכל!! ובנוסף לזה יש המון סנדלים וכפכפים מעוצבים ויפים ...מקווה שעזרתי(:

    השבמחק
  16. היי
    אני ממליצה על הנעליים השטוחות של סטיב מאדן (הרבה פעמים הן בצבעים מגניבים ונמכרות די בזול).
    חוצמזה, אני חושבת של"האוואינאס" יש סוג של פתרון יפה, שאני רואה גם לעתים קרובות אצל כלות שרוצות נעל נוחה ופתוחה: לא כפכפים, אלא מעין סנדלים בפורמט עיצובי של הכפכף (כלומר עדין נראה כמו האוויאנאס, אבל הרבה יותר מעודן ומוחזק) בצבעים מגניבים.

    השבמחק
  17. שרונה, את יכולה לעשות כמו לפני ארועים: לקחת את השמלות איתך לחנות הנעליים! יש מבחר ענקי של נעליים וסנדלים שטוחים, ואם השמלות יהיו איתך תוכלי לראות מה מתאים.

    הדבר שבאמת חסר בחנויות זה עקבים קטנים. הרוב או שטוח לגמרי או 10 ס"מ ומעלה :(

    השבמחק
  18. היי שרונה,
    יכולה להמליץ בחום על נעלי aerosoles. זו רשת אמריקאית של נעלי נוחות עם כמה סניפים בארץ (הסניף הכי טוב נמצא בקניון גבעתיים). אמנם יש להם תמיד את הגזרות המבוגרות, אבל יש להם המון אופציות טרנדיות. הסנדלים שרכשתי בשנה שעברה לא יורדים ממני ואפילו למדתי ללכת על עקבים בזכותם.
    פה כתבתי עליהם: http://ravidmenashe.wordpress.com/2011/03/10/%D7%94%D7%A0%D7%A2%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%A9%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%A9%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%99/

    יש להם אתר מאד ידידותי אבל לא עושים משלוחים לארץ. אה... והo גם זולות סופר! need i say more?

    השבמחק
  19. המצב שלי עוד יותר בעייתי, כי בגלל המדרסים לא יכולה ללכת עם כפכפים. בקיצור, אם תמצאי מקור למגוון גדול של נעלי בובה, תזרקי עצם ותספרי :-)

    השבמחק
  20. בבלומרין בדיזנגוף יש נעליים שטוחות מקסימות (בעיקר של שלי'ז לונדון, אבל יש גם עוד ברנדים), וכמובן - בשופרא/בהונות.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים