יום ראשון, 29 בספטמבר 2013

תיירות פנים


בצהרי ערב החג השני נמאס לי לעבוד, לכן חטפתי את חברתי ממשרדה הסמוך לטובת משרץ אחר צהרים בנווה צדק. מזג האויר הנוח והבריזה הנעימה שעלתה מהים בשילוב עם האוירה התיירותית ויופיה של השכונה גרמו לי להרגיש שאני באירופה ולא בארץ. התחושה, יש לציין, היתה נעימה עד מאד. ומה עשינו אתם שואלים? ובכן..

ראינו מאפים



ואף נישנשנו תוך כדי הליכה, כראוי לתיירות בעירן


אני לבשתי בגדים
חולצה מרזילי
שרשרת מ-COS
חצאית של מאיה בש
כפכפי אוטו* (כי הנעלים שנעלתי לעבודה לא היו נוחות להליכה)


ורכשתי ספרים

 
בהם עיינו אחר כך על ספסל בגינה


ראינו אמנות רחוב



ואכלנו ארוחת צהרים מאוחרת


עד שחזרתי הביתה היה כבר מאוחר והחלטתי לדחות את חגיגות הספונג'ה למחר ולהמשיך לבלות את הערב בנעימים. החלטה זו התגלתה כנכונה עת נמנמתי כאחרונת העצלנים על הספה תוך מלמול נום נום נום עליז. מחר, תאמינו או לא, הגיע ואיתו מגוון נקיונות וקירצופים. מזל שאחריו הגיע עוד יום שישי ואחריו עוד שבת בשביל הצחוקים. 

לסיום, אאחל לכולנו אחרי החגים שמח ואלך לאפות קרמבו לאורחים שבאים עוד מעט. לא קל להיות בלעבוסטע, לא קל.

* כפכפים שאני שומרת באוטו למקרה שאנעל נעלים לא נוחות וארצה לחלץ רגליי

8 תגובות:

  1. אחרי החגים שמח גם לך, החצאית הזאת מאוד חמודה ומגניבה.

    נשגב מבינתי ואולי תאירי את עיניי - איך בעצם אנשים לא מתפדחים לצלם מכל-הבא-ליד בטיוליהם ברחבי הארץ? אני תמיד חוששת שיפציע מאחוריי מישהו שאני מכירה ויתחיל לגחך עליי.

    השבמחק
  2. קוראים לזה "לא לשים קצוץ מה אחרים חושבים". אני שוקלת להעביר בזה קורסים.

    השבמחק
  3. שרונה, אפשר להצטרף לקורס?
    ;)


    (החצאית חמודה!!!)

    השבמחק
  4. יופי של יום, ולהצטלם בחנות ספרים זה רעיון שאני צריכה לאמץ :)

    איפה אכלתן צהריים ?

    השבמחק
  5. אודליה את ילדה טובה מאד!

    אכלנו בסוזנה, אני מאד אוהבת את סוזנה.

    השבמחק
  6. החצאית מהממת! ובתמונה האחרונה מבצבצת לה חולצת חתולים כחולה ומגניבה, אפשר קצת מידע לגביה?

    השבמחק
  7. אה! זו שמלונת שקניתי בזארה לפני כמה שנים וקטנה עליי והעברתי לחברתי :)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים